dijous, 29 de juliol del 2010

El Viatge

Ja portem uns dies ací des de que vam tornar de les nostres mini-vacances, i en aquest post volem ensenyar-vos el llarg trajecte que tenim des de la nostra casa fins a la residència en Münster. La veritat és que, encara que no heu parega, ens costa menys anar en avió fins Alemanya, que arribar de l'aeroport a Münster.

L'aeroport al que anem està en Düsseldorf/Weeze. I aquest més o meys el trajecte que hem de fer sobre el mapa:

La distància és d'uns 300Km i en una situació normal ens costaria 3 hores recorrer-la fent 2 transbordaments de tren. Aquesta vegada, per alguna raó desconeguda per a nosaltres hi havia algun problema a les vies i per tant, vam haver de fer 4 transbordaments amb un bus pel mig.

Aquesta és la seqüència Onda-Weeze-Geldern-Kempen-Krefeld-Essen-Münster-Residència:

Aeroport de València:

Les Columbretes!! ;D

Durant el vol ja se veen els núvols que ens acompanyen estos dies...

Efectivament, quan vam arribar estava plovent

Primera estació, Weeze:

I esta es la cara que se li va posar a Irn quan va vore la duració del viatge. jajaja:

Ara toca el bus en Geldern:

Kempen:

Estació de Essen:

Münster!!!!

I ara, 20 minuts més de espera per a pujar al bus que ens porta a la residència per fi!

Total, que vam arribar a l'aeroport de Weeze a les 20.30h i les tres hores de trajecte en tren fins a Münster es van convertir en cinc! OMG! a partir d'ara, començaré a valorar sustancialment el fet de que un aeroport estiga relativament prop de la destinació final a la qual vols viatjar.

1. jejeje
    com mole el post amb tanta foro (irene lo millor les teues cares sempre :))

quin despago quan vaig tornar i vaig llegir que se'n havieu anat eixe mateix dia, me pesnae que estaveu fins al dia 3 no se per que... i no me vaig poder despedir, pero bueno, que d'aci cuatre dies esteu aci atra vega!!
    per cert, he tornat malisima de marrakech, estic en casa en calentura i en resposo total ja fa tres dies... gastrointeritis marroquina se veu, jejejee
    un besot a les dos floretes!!

2. Aiii topen! jaja. No paza nah, el dia 28 d'este mes estem ahi definitivament, ja falte poc.

Aixina que t'has ficat mala? Però què és un d'ixos virus intestinals o algo més dur? realment els europeus som super delicats, mos trauen de lo nostre i mos duen a un lloc més brut, diguem, i caem malalts enseguida. Quina fluixor, jajaja! Bueno cuida't molt i millorattt!muaa

3. pues es una gastrointeritis prou forta d'alguna intoxicació alimenticia
    dema me diuen si es salmonelosi... pero no crec perque ja estic prou millor
    lo mes fort de tot es que estic dubtant de si no ho vaig pillar en tarragona, perque vam demanar alioli (gran fallo) i durant tot el temps en marrakech vaig estar de categoria i el dia de tarragona també, va ser despres de dinar quan vaig comensar a ficarme mala
    osiga que no cal anar tan lluny pera intoxicarse...