dijous, 1 de juliol del 2010

El cuarto de les llavadores.

Com és habitual a les residències d'estudiants ( i també a la majoria de les comunitats de pisos) les llavadores estan totes juntes en un cuarto on són compartides per tots els veïns. En el nostre cas també és així i tenim una habitació amb 4 flamants llavadores i 2 secadores de les que no salvariem ni una. Només funcionen amb monedes de 50 centims i per tant, ixes monedes són sagrades no les gastem per a res més, i encara aixina no en tenim mai i hem d'estar comprant coses que valen 50 centims per a que mos tornen. jejeje. Aquest és el nostre cuarto de llavadores equipat amb les últimes tecnologies:



L'altre dia per exemple vaig anar a posar una llavadora i després de posar el detergent i el suavitzant! (si, som molt aseaes) no funcionava....total que tota altruista jo, men vaig pujar a la habitació i vaig escriure en un paper un "BROKEN!" gegant per a pegar-lo en tan meravellosa màquina.

Ja han passat dos o tres setmanes d'això, i casualitats de la vida, quan he anat hui a llavar la roba, ixa llavadora estava lliure. Res, agarre jo "corason de buen alma" (que diu ma mare) i comence a posar tooota la roba dins del tambor amb molta cura de que no se'm caiga res a terra pq ja heu vist lo aseat que esta el cuarto...i quina ha sigut la meua sorpresa que al acabar de carregar-la vaig a posar el sabó i me veig que estava tot ple de polvos de altra gent, que havien tingut també la mateixa sort que jo... OH DIOS MIO la llavadora continua trencada, una altra vegada a canviar la roba de puesto! grrr mala llet en aumento.

Segon intento, la llavadora del costat, més vella però lliure. Problema, el tambor és més menut. No pase res! se embotinfle la roba dins i arreando! Total que quan he anat a tirar els 50 centims, oh! la maquineta no funciona! GRRRRRRR se m'ha tragat una moneda tan preciada de 50 centims! mala llet a tope. Resulta que estava atascada, així que he tret el meu Max Power i m'he posat a pegar-li porraes i a donar-li al boto de devolució hasta que, sorpresa! els déus m'han escoltat i s'han posat de la meua part, i han començat a ixir monedes de 50 centims! :D

La mala llet se me'n ha anat, al final he conseguit posar la llavadora i he sigut recompensada amb 5 monedetes per a 5 llavadores més!



5 comentaris:

  1. Ay mare! Como me gustaria verlo por un agujerito....

    Por cierto, esa costumbre del cuarto de las lavadoras me parece super cutre, he dicho! XD!

    P.D: Sabeis que me cuesta reconocer de quien es el post hasta que no leo el final.......Molt fort!

    Cuenta atras para que volvais unos dias happys! XD!

    ResponElimina
  2. Maw... Tu no vas confondre la llavadora en una tragaperras???? :PPP

    Bueno, almenys esteu entretingudes posant i llevant roba, buscant llavadora... Ho fan per vosaltres, per a que no s'aburriu!!! :P

    ResponElimina
  3. Uffffff!!!!!!YO tb le hubiera empezado a darle pataditas!!q rabia!!

    Pero bueno por lo meno tubo final feliz y con buena recompensa!!jejej

    ResponElimina
  4. Marta! que te has hecho cuenta de gmail! ai que ilusion! diles a estas de mi parte que tu eres mi favorita, jajajajajaja.

    @Cinta, sii, entretingudes del tot i despues a estendre! un luxe, ademes com no les antenem...no sabem si li posem lavado, centrifugado o que cony...

    @Elma yo lo distingo perfectamente! si se ve a la legua quien esta escribiendo!jajaja.

    ResponElimina
  5. @Elma, jajaja pues chica yo me leo a mi y a Mauri y si que veo diferencia! jajaja.

    ResponElimina